poniedziałek, 12 listopada 2012

Ufff jaki wyczerpujący dzień

Dziś miałam baaaardzo wyczerpujący dzień.
A dlaczego?
Pozbyłam się niestety za dużą kasę bo aż 270zł mojego 
zęba mądrości tak że jestem ciut chyba ......sami wiecie.
Ważne ,że 1 z problemów zaplanowanych mam z głowy i choć jeszcze troszkę boli to Cieszę się przeogromnie.
No ale nie o tym chciałam .
Pokażę Wam tak szybciutko jedne z moich prac.
Oto one


To już druga taka - BAŃKA Z ANIOŁKAMI




 BAŃKA Z GWIAZDĄ


 TALERZ ZE SPĘKANIAMI DWUSKŁADNIKOWYMI


 PUDEŁKO Z PASTĄ 3 D



 BAŁWANKOWE PUZZLE

 MIKOŁAJKOWE PUZZLE

POZDRAWIAM WAS BARDZO SERDECZNIE I ZAPRASZAM NA CANDY

10 komentarzy:

  1. Przepiękne prace. Najbardziej urzekła mnie niebieska bombka, bo to moje kolory. Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super prace i święta przybliżasz coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne prace a te puzzle bomba:) szkoda ze ja decu nie umie robić, muszę się zaopatrzyć w potrzebne materiały i nauczyć się

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju ile tego! a bombki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale u Ciebie już świątecznie :)) Wszystkie prace cudne, a ich ilość jest wprost oszałamiająca.

    OdpowiedzUsuń
  6. MAtko, jaki tworczy szał :) Ból Ci chyba w nim tez nie przeszkodzi, skoro masz tyle pomysłów. Puzzle to świetny pomysl dla dzieciakow, a ten motyw z aniołkami to skądś znam... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że Cię tak skasowali:( nie wiem czemu, jakie chirurgiczne, jak bez szycia, ja bym się kłóciła;)) jak by mnie ząb nie bolał oczywiście;)) piękne rzeczy zrobiłaś i jak tego dużo, nie wiem skąd masz tyle czasu:) miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne te Twoje prace, nie można się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że przygotowanie do Świąt u Ciebie idą pełną parą :) Śliczne bombki wykonałaś i nie tylko je :)
    Zapraszam po wyróżnienie u mnie.

    OdpowiedzUsuń