poniedziałek, 12 listopada 2012

CANDY ZAPRASZAM NA CANDY

CANDY 
MOJE PIERWSZE 
SŁODKIE ANIELSKIE 
CANDY

Ogłaszam Nietypowe






Dlaczego Nietypowe?
Bo Banerek powyżej to nagroda  GŁÓWNA w moim Candy

Ale to nie wszystko przygotowałam jeszcze :



 Ha i  to nie wszystko
 Oraz


Zasady wzięcia udziału w tym Słodkim rozdaniu 
1.Przepraszam ale Słodkości mogą posmakować  tylko osoby zamieszkałe na Terenie Polski
2.Osoby prowadzące w miarę regularnie bloga 
3.Osobom przypadkowym i anonimowym Dziekujemy
4.Umieść banerek ze zdjęciem -znajdujący się na samym początku postu u siebie na blogu w bocznym paskiem z podlinkowaniem do Mojego bloga.
5.Będzie mi bardzo miło jeśli dodasz mnie do Obserwowanych aczkolwiek nic na siłę -nieobowiazkowe
6. Swoją chęć udziału wzięcia w moim Candy napisz w  komentarzu i proszę przypisz swój   kolejny numerek.

Wyłonienie głównego zwycięzcy  oraz rozdanie słodkich pocieszeń będzie 10 grudnia.


WSZYSTKIM ŻYCZĘ SZCZĘŚCIA 


Wyłonienie zwycięzcy nie spełnia kryteriów loterii ani gry losowej i nie podlega rygorom ustawy z dnia 29 lipca 1992r.
o grach i zakładach wzajemnych (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r., Nr 4, poz. 27 z pozn. zm.) 

59 komentarzy:

  1. 1.witaj Haniu,oj kusisz,kusisz tymi slodkosciami,dlatego z wielka radoscia staje po nie w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  2. 2. dodajesz posty z taką prędkością, że nie nadążam ;)
    chętnie staję w kolejce...takim słodkościom nie da się oprzec ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. 3. To i ja się ustawię po takie słodkości:) może mi się uda:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tutaj zabraknąć nie może ,pozdrawiam i zapraszam na Candy do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. 5. ale wspaniałe rzeczy! wszystko by mi się przydało!:) liczę na odrobinę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 4. Haniu tyle nagród przygotowałaś, że mogłabyś obdzielić z 10 osób. Ustawiam się w kolejce, mnie by wystarczyły książkowe nagrody pocieszenia. Tylko z tym szczęściem ostatnio u mnie kiepsko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. 5. Rozgoszczę się w kolejce i melduję, ze obserwuję! Banerek na blogu wisi! Zapraszam również na moje candy tu: epokapapierowa.blogspot.com oraz tu: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. 6. Jaj, ile nagród! Zapisuję się, obserwuję wciąż, banner w pasku bocznym na monifaktura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. Anielskie candy - dołączam do kolejki. Tyle słodkości, to może los uśmiechnie się i do mnie :))
    Obserwuję od dość dawna i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. 10. Numeracja trochę pomylona, ale idę zgodnie z poprzedniczką. Nagrody dajesz wspaniałe, osoba, które je dostanie na pewno będzie zachwycona.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 11. Chętnie przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. 12. I ja się przyłączam, cudne cukieraski - może się poszczęści, w końcu grudzień to mój miesiąc, złapałam w kolejce nr 12... to i może dopisze mi jeszcze więcej szczęścia :D Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie w nowe miejsce agnieszka-krason.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. 13. Przyłączam się i ja do tej słodkiej zabawy... Cudności :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. 14. Ja też się przyłączę. Piękne cukierki.
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. 15. Obowiązkowo ! Super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym chętnie, ale już tyle cudowności od Ciebie dostałam , że nie wypada :) a piosenka cudna, oglądałaś film? dla mnie jeden z najlepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. 17.
    Dech mi zaparło i szczęka uderzyła o podłogę :). Jestem zdumiona jakie cudne rzeczy chcesz nam podarować i w jakiej ilości :).

    Zapisuję się i mam wielką, ogromną nadzieję, że znajdę się na liście zwycięzców :).

    OdpowiedzUsuń
  18. 18. Ja też ustawiam się w kolejce po te śliczności:)

    OdpowiedzUsuń
  19. 19.
    Wpadam po Twoim przemiłym komentarzu. Tyle cudowności,faktycznie szczęka opada!
    Staję w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. 20.
    O ho... ho.. tyle słodkości :) z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. 21. Haniu, Ty wiesz jak nas zadziwić i uszczęśliwić. W ogoneczku więc się ustawiam i pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ zostawiam. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. 22.
    Wspaniałe nagrody:) oczywiście się zapisuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O jej, staję w kolejce, może mnie szczęście nie ominie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. 23. I ja się zapisuję:))super cukierasy, pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. 26. I ja chętnie się przyłączę, dziękuje za zaproszenie :)
    P.S. Z tymi numerkami to raczej nie wyjdzie :P wystarczą dwie osoby piszące posta jednocześnie :P

    OdpowiedzUsuń
  26. 27. Trafiłam do ciebie przypadkiem, ale chętnie zostanę na dłużej... Fantastyczne słodycze przygotowałaś, więc ustawiam się w kolejce:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne rzeczy, więc się z przyjemnością zapisuję.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. 29. Zapomniałam o numerku! Więc piszę raz jeszcze, chyba przypada mi 29. Dużo tych słodkości u Ciebie, oj dużo ;) szczęśliwy będzie ten wylosowany! i ja z miłą chęcią się zapisuję w kolejce po to szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. 30. Prawdopodobnie;)) bo chyba się pogubiłam w liczeniu:) no ale 30 może być szczęśliwą liczbą :)) Wspaniałe cukierki:)) http://annakrucko.blogspot.com/

    Pozdrawiam i całusy zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. 31. Dużo słodkości rozdajesz:) Z miłą chęcią przyłączam się do tego candy:)
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  32. to ja tez, ja tez, ja tez !!!! uwielbiam slodycze ,a moze tym razem na mnie trafi.(juz obserwuje)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. 33 :)Chętnie przyłączam się do zabawy .Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super słodkości.
    Ustawiam się w kolejce i obiecuje zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
  36. 35. Kurczę ale fajny blog, czemu wcześniej na niego nie trafiłam?:) Oczywiście z wielką przyjemnością dodaję bloga do obserwowanych i będę tutaj stałym gościem:) Zgłaszam też chęć udziału w zabawie i oczywiście bardzo serdecznie zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To ja mam chyba 37. Bo osoba niżej nie wpisała numerka.
    Ja bardzo chętnie zapisuję się do wspólnej zabawy i na te cudowne cukieraski :)
    Banerek wstawiony i bloga również obserwuję.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  39. 38.
    Tyle cukierków przygotowałaś Kusicielko, że grzechem jest się nie skusić ^^)
    Zatem proszę i mnie dopisać do tej wesołej kolejki :)
    Ciepło pozdrawiam i serdecznie zapraszam:
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. 39. Ja jak zwykle za szarym końcu.... http://mala-pracownia-weroniki.blogspot.com/ Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. 40.Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  42. 41.Jak to dobrze ,że trafiłam na Twój dzisiejszy alarmujący post bo ja całkiem przeoczyłąm Twoje Cany no cóż nawet dwoje oczu czasem nie dają rady.Ale do rzeczy ja to juz pomijam wszystkie główne nagrody a w kolejce ustawiam sie po nagrode pocieszenia nr 2 !!!! może wreszcie nauczę się decu .I z tym optymistycznym nastawieniem do życia ustawiam się w dość długiej kolejce do szczęśliwego rozdania.Pozdrawiam i oczywiście trzymam kciuki na szybką naprawę laptopa no bo jakże żyć bez naszego okna na świat.Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. 42. bardzo słodki candy:) ustawiam się w kolejce,pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  44. 43. Przyłączam się do zabawy. Liczę na odrobinę szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  45. 44. Przepiękne nagrody :) Z przyjemnością ustawię się w kolejce. Nagroda pocieszenia nr 3 byłaby dla mnie cudownym prezentem. Zawsze chciałam nauczyć się robić na drutach. Podstawy znam ale to dla mnie za mało :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepiękne candy przygotowałaś, zapisuję się z przyjemnością i zapraszma również na moje candy. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. 45. i ja się przyłączam do zabawy:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  48. 47. Koleżanka Myszelka nie zapisała numerku, więc oczywiście grzecznie po kolei zapisuję się do zabawy :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  49. 48. Dziękuje za zaproszenie z przyjemnością dołączę:)
    Z numerkami chyba się coś tam pomieszało...

    OdpowiedzUsuń
  50. 49. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale piękne candy i ja się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  52. 51. Nagrody są rewelacyjne, jeśli mogę to grzecznie ustawię się w kolejkę :)
    dodałam baner tu: modawedlugkasi.blogspot.com
    obserwuję jako: Kasia

    OdpowiedzUsuń
  53. 52 super candy, ale i ja zapraszam do mnie na cukieraski

    OdpowiedzUsuń
  54. 53 to i ja się z chęcią przyłączę do zabawy i ustawiam w kolejce po te cukieraski:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  56. 54.
    słodkie i bogate Cukieraski przygotowałaś.... oprzeć się im nie sposób..więc się w kolejkę ustawiam i los zaklinam ;-)))

    OdpowiedzUsuń