poniedziałek, 2 lipca 2012

WYMIANKA TURKUSOWO-ZIELONA

ZAPRASZAM  SERDECZNIE NA MOJĄ PIERWSZĄ WYMIANKĘ

ZASADY WYMIANKI:
Osoby chętne proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem z wyrażeniem chęci wzięcia udziału w wymiance.Zakończenie naboru nastąpi 01.08.2012r o godz.23.55:)
W wymiance mogą wziąść udział wszystkie osoby prowadzące  regularnie swojego bloga.
Osoby ,które nie są pewne czy podołają wyzwaniu proszę o dokładne przemyślenie swej chęci wzięcia udziału by nie rozczarować swojej pary wymiankowej. Każdy kto chciałby otrzymać coś wyjątkowego proszony jest o wysłanie czegoś wyjątkowego.Proszę pamiętać ,ze działa to w obie strony by nie zawieść nikogo.
Na swoim blogu proszę umieścić podlinkowany obrazek informujący o WYMIANCE.Im więcej osób się o niej dowie tym więcej osób weżmie udział w wymiance -tym lepsza będzie zabawa:)
PROSZĘ O WYSŁANIE EMAILA DO MNIE NA ADRES ; wiki0877@onet.eu
w tytule -Wymianka turkusowo-zielona
w treści -proszę podać swój adres bloga oraz dane potrzebne do wysyłki
Losowanie wymiankowych par odbędzie się  02.08 i w ciągu dwóch dni postaram się do Was wysłać adresy zwrotne waszych par wymiankowych.
Prezenty wymiankowe proszę by znalazły się u waszej Pary najpózniej do 20sierpnia .
Po tym dniu chwalimy sie prezentami na blogach.
Proszę o wysłanie zdjęć z zawartością paczki do mnie oraz proszę pamiętać ,że w paczce maja znależć się;
1.COŚ WŁASNORĘCZNIE WYKONANEGO w tematyce wymianki(technika dowolna w czym czujecie się najlepiej.)
2.JAKIEŚ SŁODKOŚCI
3.PRZYDASIE-coś co wykorzysta nasza para wymiankowa  w swojej  pracy
PROSZĘ ZADBAĆ O ESTETYCZNE ZAPAKOWANIE NASZEGO PREZENTU
A więc zaczynamy!
 

30 komentarzy:

  1. To ja pierwsza się zgłaszam do wymianki - ostatnie miesiące to u mnie miłość do turkusu i zieleni:))) Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Obiecałam że się zapiszę więc jestem fajny temat wymianki,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja również nie mogłabym przejść obojętnie obok takiej wymianki...moje kolorki ulubione!!! Z chęcią się zapisuję:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż, to także moje ulubione kolory :) więc z miłą chęcią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli mogę to bardzo chętnie dołączę do zabawy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też poproszę o zapisanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również zapisuję się na wymiankę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kilka razy przechodziłam obok, ale tym razem się zapiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chciałabym wziąć udział w tej wymiance,ale nie wiem czy dotre do domku do 1 sierpnia:)
    Wdepnę tu jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. czemu nie...dopisuję sie i ja...

    OdpowiedzUsuń
  11. wymianka turkusowa fajna rzecz :-) z chęcią wezmę w niej udział

    OdpowiedzUsuń
  12. Również chciałabym się dopisać do listy wymiankowej. Bardzo lubię turkus i zielony także:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chętnie dołączę.Juz głowa walczy z pomysłami ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. skusił mnie ten turkusowy kolorek bo go uwielbiam więc chętnie się zapiszę:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. się dopisuję, z przyjemnością wezmę udział w wymiance :)


    ps. czy byłaby szansa żebyś wyłączyła weryfikację obrazkową? ślepnę chyba ostatnio :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dołączam się do wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zaprosiłaś ... więc i ja się dołączam ...

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja dołączę :-) Uwielbiam taką kolorystykę! No i mam już kilka pomysłów...

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też dołączam do zabawy :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Długo zastanawiałam się czy wziąć udział w tej wymiance, ale przemyślałam i z wielka chęcią się dołączę. Temat przypadł mi bardzo do gustu. Co prawda jest to moja pierwsza wymianka, na ktorą się zdecydowałam i mam nadzieję, że nie ostatnia.
    pozdrawiam :*
    Dasanda (http://dasanda.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń
  21. zapisuję się.
    banerek tu:
    http://jawora.blog.onet.pl/

    jawora:
    poczta :jawora@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Z miłą chęcią zapisuję się na wymiankę, będzie moją pierwszą, mam nadzieję udaną :)
    www.koralikizauszami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuje się. Mam nadzieję na fajną zabawę :)
    www.bizuboom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W ostatniej chwili się decyduję, ale musiałam mieć pewność, ze zdążę z prezentami na czas. Haniu powinnaś mieć mój adres z wymianki sówkowej ale jeśli potrzeba to wyśle jeszcze raz. Pozdrawiam turkusowo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością zapiszę się, bo to moje ulubione kolory. Zaraz wyślę maila z adresem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiem że to po czasie, ale wiem też że jesteś na wypoczynku więc może jeszcze i mnie weźmiesz pod uwagę w tej zabawie. Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń