piątek, 20 lipca 2012

Wymianka z Sowami

Wyzwanie to było nie lada dla mnie.Wymianka z Sowami. Jak ja się nastarałam nad tym co by tu przygotować i wymysliłam taki oto zestaw a trafil on do mojej wymiankowej pary ,która była Aneczka
Dziękuję  Etoile  za   zorganizowanie wymianki i za to,że mogłam wziąść udział w niej.
A oto co otrzymała ode mnie Ania w mojej przesyłce Sówkowej
Do zestawu kuchennego - Apaszka,słodkości i przydasie


Czy się podobało - pochwaliła mnie i wiem  ,że tak:)
Tym bardziej moje serduszko jest uradowane, bo sprawiło Aneczce radość.
Ale to nie wszystko popatrzcie co ja otrzymałam od Ani
No poprostu dech zapiera
 Piękna uszyta sowa z kieszonka na skarby i druga jako kartka a do niej trzecia zrobiona na szydełku prawdziwe arcydzieła

Mnóstwo przydasi i słodkosci
 ALE UWAGA ANIA PO OTRZYMANIU MOJEJ PACZKI STWIERDZIŁA ,ŻE JESZCZE COŚ DODA OD SIEBIE I WYOBRAŻCIE SOBIE WCZORAJ JAK PRZYSZŁAM Z PRACY OTRZYMAŁAM PACZUSZKĘ A W NIEJ
 Piękna karteczka -listeczek z motykami i przecudnej urody jeszcze jedna Sowa
zrobiona na szydełku w pomarańczowo rdzawym kolorze .
Aniu serdecznie ci dziękuję jesteś Wielka .Cieszę się ,że mam tak wspaniała blogowa koleżankę.:))))
BBBBuuuuzzzziiiaaakkkki:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz