piątek, 27 lipca 2012

Wymianka Turkusowo-Zielona

Witam serdecznie wszystkich zwiedzających Moje Anieskie Skarby zakopane w ogródku :)
Przedstawiam osoby ,które zgłosiły chęć wzięcia udziału w mojej
 Pierwszej Wymiance na Tym Blogu :
 
         1.Wiola
2.MarAsiowa Ostoja 
3. agasutasz
4.TeteaTete
5.Marzycielka 
6.Bizuteria Moniśki 
7.margeritka_gg 
8.Butterchilli 
9.Etoile 
10.J.Dark 
11.Leniuszkowo 
12.Brydzia 
13.Ewa Koscielniak 
14.RudaS 
15.Manufaktura broszki 
16.Decokuferek 
17.mika78 
18.LUNA 
19.Bożena
DOPISALI SIĘ:
20.zancia 
21.Ar_nika 
22.Dasanda 
23.Jawora 
24.AgapeArt 
25.Monika Machowska 
26.Koraliki za uszami 
27.Lucyna
28.Anko 
29.Atina 
30.Ja-Hanka  
31.atenkowo--Pilnie proszę o dane adresowe


Bardzo się cieszę dziewczyny i już się nie mogę doczekać :)
Do zamknięcia listy  zostało jeszcze kilka dni 
 Tak więc zapraszam wszystkich chętnych można się jeszcze zapisywać :))
Atu znajdziecie szczegóły :
WYMIANKA TURKUSOWO-ZIELONA 




Uwaga
Moja druga połowa zdecydowała ,że jednak pojedziemy do Szczawnicy na 3 dni dlatego przepraszam ale
Pary wymiankowe ogłoszę dopiero w Piątek wieczorem zaraz po przyjezdzie.
Chyba ,że złapiemy tam internet bezprzewodowy !!!
Jeśli nie to wszyscy spóżnialscy chętni jeszcze do zabawy mają dodatkowe 3 dni.
Mam nadzieje ,że się nie pogniewacie za to małe opóżnienie.


4 komentarze:

  1. ja też się cieszę i czekam z niecierpliwością na ... moją połówkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę miłego wypoczynku! I pamiętaj, że czekamy niecierpliwie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Aniu właśnie zerknęłam do ciebie na bloga - jest mała pomyłka w liście chętnych na wymiankę napisałaś że bierze w niej udział LUNA z bloga zmierzch Luny - LUNA się nie zapisała tylko ja Luna (zbieżność nicków niestety) z Uroczyska Luny:) Pozdrawiam z urlopu nad Bałtykiem Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj przepraszam cie baaaardzo już poprawiłam .Oj nie spal się kochaniutka nad tym pięknym morzem.Udanego urlopku.

    OdpowiedzUsuń