wtorek, 20 listopada 2012

Kolejne to już trzecie wyzwanie w KPT

Witam was póżnym wieczorkiem. Dzisiaj w pracy miałam niezły cyrk na kółkach.
Ale nie o tym chciałam.
Dziś jest dwudziestego i wypada dzień w którym pokazujemy co udało nam się wyczarować z otrzymanych przydasi.
Tym razem paczuszka z przydasiami przyszła od Magdy
Oj nie lada wyzwanie powiem Wam nie lada.A czy sprostałam oceńcie  sami
Oto zdjęcie otrzymanych przydasiów 
(zdjęcie zapożyczone od Magdy mam nadzieje ,że się nie pogniewa,ale z radości jak przyszła paczka ,chwyciłam za szydełko i zapomniałam o zrobieniu zdjęcia przed pracą:)


 Zestaw biało-niebieski

 Zestaw brązowo-srebrny
 Bransoletka złoto-kremowa

 Pachnące różami woreczki zapachowe



 Koralikami ozdobiłam kremowe serce

I serce wielkości bloku A4

Tył serca

 Oczywiście nie obeszło się bez moich broszek



 A oto co pozostało po przydasiach:)

A jak wykorzystały przydasie 
czy  
musicie koniecznie zajrzeć do nich 
Wierzcie mi WARTO

A ja już nie mogę się doczekać kolejnej porcji przydasiów

UWAGA NIE ZAPOMNIJCIE O MOIM SŁODZIUTKIM CANDY

11 komentarzy:

  1. Czarodziejka, prawdziwa wróżka. Jednym słowem zdolniach.
    Buziaki cmok cmok

    OdpowiedzUsuń
  2. Szydełkowa biżutka extra ..podziwiam pomysł połączenia szydełka i koralików... Natępne przydasie już prawie gotowe ...pozdrawiam Ewa:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wszystko wykorzystałaś!

    OdpowiedzUsuń
  4. wszechstronnie uzdolniona jesteś :)
    w każdej technice prace pięknie Ci wychodzą!!
    piękne przedmioty poczyniłaś!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, wytrzymała nas koleżanka!
    Bardzo oryginalne biżutki! Komplet brązowo srebrny najbardziej mi się spodobał.
    No, ciekawe co nam przyśle Ewa :).

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne rzeczy! najbardziej urzekły mnie broszki i bizuteria srebrno-brązowa

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznosci ... serducha cudne pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ jesteś kreatywna, tyle wspaniałych rzeczy z takiej garści przydasi! świetna zabawa, a woreczki ozdobiłaś cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace wyczarowałaś:))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile prac powstało, niewiarygodne :) Każda inna. Super są te srebrne i złotawe, piękny metaliczny pobłysk. Najbardziej podoba mi się szary komplet, jednocześnie elegancki i milutki. I do tego pomysłowe zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń