czwartek, 8 listopada 2012

Ratunku-moje palce

Moje biedne opuszki palców.
Dziś wróciłam z pracy i postanowiłam zrobić bombkę z wstążeczek.Zobaczyłam taką u fryzjera i zachciało mi się takiego cuda.
Przyjrzałam się dokładnie po czym poszłam do *NAPARSTKA* i kupiłam potrzebne rzeczy
Dotąd nie miałam pojęcia słuchajcie ,że są takie tycie tyciusieńkie szpilki jak 1/3 normalnej szpilki.
I to przez takie maleństwa bolą mnie opuszki.Chociaż chyba nie jest tak żle skoro dam radę pisać na klawiaturze.)A oto co udało mi się stworzyć
 

 A oto zaległe buteleczki którymi się też muszę pochwalić:)


 Dziś stuknęło 7000 odsłon mojego skromnego bloga .
Z tej okazji zapraszam Was do wzięcia udziału w 
Moim
Pierwszy Wyjątkowym
Anielskim 
CANDY
.Już w najbliższy poniedziałek dowiecie się o szczegółach.
ZAPRASZAM GORĄCO 
i dziękuję za wasze odwiedzinki :)


15 komentarzy:

  1. Bombka przepiękna, pomijam już bolące paluszki, bo na pewno szybko o tym zapomnisz, gdy tylko będziesz spoglądać na to cudeńko.
    Buteleczki to po prostu zwalają z nóg! Śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bombka cuda,a jeżeli chodzi o butelki to normalnie brak mi słów.Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, tak od takich bombek potrafią palce boleć a raczej od szpileczek, ale efekt końcowy jest świetny:) A buteleczka jest cudowna... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, butle nieziemskie! Idealnie wykonczone. Az musze zapytac, jak je zrobiłaś, czego uzyłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombka bombowa, a butelki super, podobną i ja zrobiłam, ale tylko jedną :{

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ci wyszła bombka karczochowa mnie palce już nie bolą przyzwyczaiły się ale pamiętam początki tez bolały ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cuda, ja też sie zbieram do zrobienia karczocha już od roku, ale myslę że w tym mi sie uda:) Twoja wyszła przecudnie! a butelki boskie! uwielbiam te motywy a to cieniowanie perfekcujne!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te prace :) zapraszam po wyróżnienie i do wspólnej zabawy liebster blog http://cichyduszek.blogspot.com/2012/11/zakupy-i-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bombka cudna:) a w twoich buteleczkach to zakochana jestem są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle, wszystko śliczne!!!A do poniedziałku czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tam palce, jeszcze się tych bombek narobisz ;)))) a butelki obłędne!!! cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne butle, a bombka perfekcyjna. Szykuj paluszki, bo chcemy więcej bombek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace:))Czekam na Candy, pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń