niedziela, 27 maja 2012

Mama

MAMO KOCHANA MAMO...JAK JA CIĘ KOCHAM....TY DOBRZE WIESZ!
Najdroższa Moja Mamusiu,
to właśnie Ty mnie życia uczyłaś
i to, co miałaś najcenniejsze mi poświęciłaś
nikt nigdy nie zrobi dla mniej więcej
dlatego teraz przyjmij te życzenia w podzięce.

Z okazji DNIA MATKI
Życzę aby motyle na dłoni Ci siadały
i najskrytsze marzenia spełniały.
Aby ptaki po niebie latały i Twojego szczęścia szukały.
Żeby z Twoich oczu leciały tylko radosne łzy,
tak jak wiosną pachnące bzy.
W trudnych chwilach niech gwiazdy nad Tobą czuwają i właściwą drogę wybrać pozwalają.
One nie pozwolą nigdy Ci zginąć i żadnego szczęścia ominąć.



A OTO CO JA DOSTAŁAM OD MOICH KOCHANYCH ANIOŁKÓW
NIESPODZIANKA NA PODJEŻDZIE CZEKAŁA NA MNIE

I BYŁY KWIATY ,ŻYCZENIA I BUZIAKI .
ZA KTÓRE DZIĘKUJĘ MOIM ANIOŁKOM KINGUSI I BARTKOWI

Wszystkim mamom życzę 100lat



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz