wtorek, 22 maja 2012

Hafcik kawusiowy

Oj dzisiaj takie piękne słoneczko na nas zagląda:)Mam jeszcze chwilkę przed pójsciem do pracy.Więc szybko was informuję.Otrzymałam w zeszłym tygodniu na emaila od Moteczka wzorek na hafcik, który miały dziewczyny w wyzwaniu RRowym. I zaczęłam swoje małe wyzwanie.Oj jaka byłam podekscytowana tym wzorem. Oto moja praca po wyszyciu pierwszej mulinki.
 W przybliżeniu
A dzisiaj juz skonczyłam pierwszą kawusię

No i jak wam się podoba?
ja jestem bardzo zadowolona ze swojej dwudniowej pracy.

A tak wyglada cały obrazek wyhaftowany przez dziewczyny
Mój tez bedzie taki :) A potem ozdobi moja kuchnię.

6 komentarzy:

  1. Pięknie i jakie masz tempo!

    OdpowiedzUsuń
  2. kawusia wyszla pieknie...podziwiam za wyhaftowanie ramki w calosci,bo to dosc spore wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rameczka jest najmniej atrakcyjnym i bardzo monotonnym i czasochłonnym elementem w tym obrazku, ale Ty bardzo szybciutko się z nią uporałaś; pierwsza kawusia cudna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni pracy i tyle zrobione. Jak utrzymasz takie tempo to za niedługo zobaczymy jak kawusie wiszą w kuchni :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu, widziałam ten wzorek już chyba u Zalecinki, i zachwycałam się nim niezmiernie, wzdychając w duchu, że te czasy mojego krzyżykowania odeszły w niepamięć. Co prawda robię coś od czasu do czasu, ale nie są to takie WIELKIE projekty. CZasu brak:((( Piękny ten kawowy wzór!!! Zerknij na mój dzbanek kawowy. Chyba w etykietach krzyżyki można go znaleźć. Pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca świetnie się zapowiada:-))
    Dziękuje za udział w CAndy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń