czwartek, 19 kwietnia 2012

WithinTemptation Angels





Każdego dnia co 1 sekundę rodzi się mały Aniołek<wykrzyknik>
Każdego dnia co 1 sekundę umiera jeden z podróżujących w tym pociągu Życia ludzkiego<wykrzyknik>

Co 1 minutę dzieje się Coś strasznego na tym Naszym Świecie<wykrzyknik>
Co 1 minutę przeżywa Ktoś z Nas wspaniałe chwile w swym marnym życiu<wykrzyknik>
Bruno Ferre


Kocham Anioły.12 pażdziernika zrobiłam z nimi film. Film nawiązujący piosenką do Aniołów. Była to piosenka "Within Temptation Angels" Jednak zakwestionowano mi muzykę z racji braku praw autorskich do niej i zmienili na tę piosenkę którą słyszycie.Hmmm....nie jest najgorsza ale tamta bardziej mi pasowała. No coz fil został więc jest co pooglądać:)

MOJE ANIOŁY

Od zawsze pasjonowałam się tymi cudami. Anioły są dla nas jak cichy Przyjaciel.

ANIOŁEM BYC-TRUDNO JEST
NIE MOŻESZ POZWOLIĆ TEŻ
BY KTOŚ PRZEZ CIEBIE
PŁAKAŁ JAK DESZCZ
WCIĄŻ USZCZĘŚLIWIAĆ
NIE BRAĆ,LECZ DAWAĆ
CIĄGNĄĆ W GÓRE
GDY KTOŚ OBOK UPADA
UŚMIECHAĆ SIĘ
CHODŹ W DUSZY ŁZY
NIGDY NIE MYŚLEĆ
ŻE TO CO WAŻNE TO TY
ALE WIEM TEŻ
ŻE ANIOŁEM DOBRZE SIĘ STAĆ
BO GDY JA BĘDĘ NA SKRZYDŁACH
W STRONĘ NIEBA, UNOSIĆ SIĘ
INNI BĘDĄ NA ZIEMI STAĆ,
BĘDĘ PAMIĘTAĆ
ŻE KIEDY STANĘ U NIEBA BRAM
BĘDĘ SZCZĘŚLIWA
ŻE POSWIĘCIŁAM SIEBIE WAM...





Cokolwiek myślisz o sobie, w oczach Boga masz najwyższą wartość.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak ważne jest to, że istnieją.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jak wiele znaczy sam ich widok.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, ile radości sprawia ich przyjazny uśmiech.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, jakim dobrem jest ich bliskość.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, o ile bylibyśmy biedniejsi bez nich.
Niektórzy ludzie nie wiedzą, że są darem niebios.
Mogliby wiedzieć, gdybyśmy im to powiedzieli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz