środa, 18 kwietnia 2012

Film -Muzyka


Pasja

Interesuję się filmem od dawien dawna. Zawsze podobały mi się krótkie filmy wyświetlane na You Tube. Nigdzie nie mogłam zasięgnąć informacji jak zrobić własny, krótki film. Tak wiem ,wiem INTERNET. Ale jak się nie miało tego właśnie zródła dostepu no to trudno było cokolwiek zrobić. Była jeszcze jedna opcja ,mianowicie POMOCNA DŁOŃ -kogoś kto już miał do czynienia z czymś takim.
I udało się . Jestem nie powiem dosyć pojętnym uczniem . A czy napewno???
Zapraszam do ogladnięcia wszystkich moich :
SKARBÓW ZAKOPANYCH W OGRÓDKU
Tak nazwałam swoje wypociny:))))znajdujące się na moim profilu YOU TUBE

DLA MOICH PRZYJACIÓŁ


To film który wykonałam jako jeden z pierwszych . Oczywiście przy wykożystaniu wspaniałej piosenki ,którą wszyscy napewno dobrze znacie. Dedykowana wszystkim moim Przyjaciołom ,znajomym  których darzę sympatią.
Oj wierzcie mi nie było to wcale proste.Choć z perspektywy czasu wydaje mi się teraz wprost przeciwnie ,że jest to wręcz BANALNIE proste ,a zarazem niestety strasznie pracochłonne:))))
Zapraszam na mój profil na You Tube
ELINA0232

2 komentarze:

  1. No kurcze muszę przyznać, że zaskoczyłaś mnie, nie spodziewałam się. Oglądnęłam na razie jeden filmik bo brakło czasu ale na pewno to nie koniec. Pozdrawiam Atina

    OdpowiedzUsuń