wtorek, 23 października 2012

Paczka harytatywna -POMOC DLA MICHAŁA

Moje kochane i wspaniałe koleżanki i koledzy*blogowi.
Dziś pokażę wam co wpakowałyśmy wraz z Anitą i Grażyną do paczki i wysłałyśmy całkiem bezinteresownie by pomóc Michałowi w zakupie upragnionej i bardzo potrzebnej protezy nogi ,którą stracił w wypadku.Wiecej na ten temat możecie przeczytać 
JEŚLI JESZCZE JAKAŚ DOBRA ANIELSKA DUSZA CHCIAŁABY OFIAROWAĆ CHOĆ JEDNĄ RZECZ WŁASNORĘCZNIE ZROBIONĄ BĄDŻ KUPIONĄ  I PRZEKAZAĆ JĄ NA LICYTACJĘ (ROZPOCZYNAJĄCĄ SIĘ W LISTOPADZIE)
A DZIĘKI TEMU POMÓC MICHAŁOWI TO ZAPRASZAM BARDZO SERDECZNIE. LICZY SIĘ KAŻDA JEDNA RZECZ:)
TWORZYCIE CUDNE ,PIĘKNE RZECZY NAPEWNO COŚ ZNAJDZIECIE .
(piszcie do mnie -wiki0877@onet.eu---lub---martaszyfer@neostrada.pl-
podamy wam adres wysyłki)
A oto co znalazło się w nasze paczce:
 3 różane  serca uszyte przezemnie
 Duże moje serce tygrysie
 Kwiatowe broszunie mojego wykonania
 Serce i wazonik wykonałam technika decoupagu
 Koralikowy mój pierwszy wisior
 Koralikowy pasek
 Koraliki ciemnobordowe
 Grażynka wykonała obrazek ze spękaniami jednoskładnikowymi
 A Atina ofiarowała bransoletkę koralikową
 Oraz również Atina wykonała woreczek indiański w kolorze czerwonym

Ściskam  Was bardzo mocno i dziękuję za Wasze odwiedzinki.

3 komentarze:

  1. Dziękuję,dziękuję i wymiękam przed Ogromnym Sercem.
    Co może napisać ktoś widzi co kilka dni młodego człowieka o niezłomnej wierze...że kiedyś i on będzie mógł spacerować ....,pracować.... żyć.
    Michał jest dla nas wzorem pogody ducha.
    Pełen dobroci,uśmiechu i hartu.
    Haneczko, całuję Ciebie i twoje koleżanki.

    Świat jest tak piękny jak go urządzimy...nic nas nie zatrzyma,bo Serce się rwie ...ono czuje, ..wie..że może coś zrobić dla innych....

    OdpowiedzUsuń
  2. piękną paczkę przygotowałyście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń