czwartek, 16 sierpnia 2012

Wyróżnienie

Oj jaka mnie niespodzianka miła dzisiaj spotkała.
Mianowicie mój blog jako jeden z nielicznych otrzymał 
WYRÓŻNIENIE
takie oto

A wyróżnienie to dostałam od Izy (MonaDecu).
Jest mi niezmiernie miło nie tylko z powodu wyróżnienia ale również z powodu który przeczytałam u Izy.Mianowicie napisała ,że bardzo nas lubi i dzień zaczyna od przejrzenia właśnie naszych blogów.
Dziękuję ci Aniołku za  każdą minutkę ,którą mi poświęcasz.
Jestem niesamowicie Dumna i Szczęśliwa.
Dziś Przesyłam Buziaki wszystkim odwiedzającym .
Wiem wiem powinnam wytypować 10 blogów które moim zdaniem najbardziej zasługują na takowe wyróżnienie. Ale nie potrafię wyróżnić tylko 10 blogów bo moim zdaniem większość blogów z którymi nacodzień się stykam zasługuje na takie wyróżnienie.
DLATEGO
Wszystkie osoby które podglądam , które komentuję mogą czuć się WYRÓŻNIONE
ponieważ uważam ,że KAŻDA z tych osób zasługuje na to wyróżnienie.

8 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia. Każdy chyba chciałby aby jego blog był codziennie obserwowany zwłaszcza jak są to stali obserwatorzy, którzy zaufali również w kolejne prace. Ja co prawda codziennie nie siedzę na kompie i nie przeglądam blogów, ale też często zaglądam do Ciebie. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu gratuluje wyroznienia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Wam dziewczyny jesteście kochane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyróżnienia!!! Miłej nocki

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje ! W pełni zasłużone wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O dostałaś wyróżnienie, ho ho. Moje gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń