wtorek, 28 sierpnia 2012

Niesamowita niespodzianka

Moi kochani
Dzisiejszy dzień jest dla mnie wyjątkowy i szczególny.
Ale pokolei
Całkiem przypadkiem podczas jednego wieczoru kiedy to zwiedzałam wasze blogi   natrafiłam  na blog Monydecu. Zachwyciłam się jej pracami i od razu dodałam do ulubionych.I tak zaglądałam niemal codzień do niej z ciekawością co u niej nowego, a ponieważ nie pisała ona codziennie to chłonęłam pokolei  jej posty ,jej ciężką pracę którą wkładała w subtelne swe wyroby:).I tak jednego dnia kiedy to Iza miała jeden z cięższych swoich dni (jaki niemal każdy z nas kiedyś ma)pokazała  na swoim blogu swoje ukochane kocieta jak zniszczyły jej kartonik z serwetkami.Wtedy to postanowiłam ofiarować jej kilka moich . Na co oczywiście nie chciała się zgodzić koza jedna:))
Więc umówiłyśmy się że bezinteresownie sobie coś poślemy.
I tak przesłałam do niej skromną paczuszkę z Rufuskiem na pocieszenie tych gorszych dni.Radowało się moje serce kiedy sprawiłam radość koleżance tak bezinteresownie.
A dziś
Po powrocie z pracy czekała na mnie paczka.Przesyłkę otrzymałam właśnie od
Iza poza tym ,że jest moją wspaniałą wirtualną Przyjaciółką jest też osobą z którą mogłabym godzinami opowiadać, osobą która tworzy niesamowite rzeczy .Jest niepowtarzalna i choć sama nie do końca wierzy w siebie to wierzcie mi ma 
NIESAMOWITY TALENT.
Koniecznie wpadnijcie na jej stronkę ,koniecznie .Zobaczycie na własne oczy jakie ONA ma  zdolności .
A teraz muszę Wam pochwalić się co otrzymałam od Izy:

 PUDEŁECZKO Z RÓŻAMI Z PIĘKNA ORCHIDEĄ, DWIE FANTASTYCZNE FILIŻANKI ZE SPODECZKAMI JAKO ŚWIECZNIKI,OBRAZEK Z DZIECIĄTKAMI CAŁUJĄCYMI SIĘ WYKONANY DWUSKŁADNIKOWYMI SPĘKANIAMI ,OJ WSPANIAŁĄ FIGURKĘ W MOIM ULUBIONYM KOLORZE TURKUSOWYM
 BUTELKĘ CIENIOWANĄ ,DESECZKĘ NA ZAPISKI I 2 PUDEŁECZKA Z RÓŻAMI


DREWNIANE OZDOBY

DO CAŁOŚCI MASA  PRZYDASI I SŁODKOŚCI
PAPIERY I  OGROM SERWETEK ,MASĘ MODELUJĄCĄ DO WYPRÓBOWANIA
I SŁODKOŚCI OJ PYSZNE
CO MAM POWIEDZIEĆ NAPEWNO NIE SĄ TO PIĘKNE RZECZY ANI NAWET ŁADNE
A WIECIE DLACZEGO
???
????
??????
A DLATEGO ,ŻE POCHODZĄ Z SAMEGO SERDUSZKA ANIELSKIEGO TEJ OSOBY TO DLATEGO BRAK MI SŁÓW NA TO BY OKREŚLIĆ TE CUDNE I WSPANIAŁE RZECZY .
DZIĘKUJĘ CI IZA ZA TWOJĄ PRZYJAŻŃ .
PRZESYŁAM JAK ZWYKLE ANIELSKIE BUZIAKI
DLA WSZYSTKICH MOICH WSPANIAŁYCH DZIŚ TYLKO BLOGOWYCH KOLEŻANEK

A nie napisałam wam jeszcze ,że komplecik-obrazek i pudełko oraz butelka ta cudna ,wspaniała -zagrzały miejsce w ulubionym moim pomieszczeniu w domku gdzie panuje kolor kremowo-pomarańczowo -brązowy
z ogromniastym lustrem.
Idealnie pasują te cuda w tym miejscu.
Ciekawe kto zgadnie gdzie to miejsce jest:)

12 komentarzy:

  1. Milo jest mieć choć takiego (blogowego) przyjaciela:) A prezent zrobiła Ci cudowny :)
    Super :)
    Co do pomieszczenia pierwsze to nasunął mi się salon jednak potem pomyślałam a może sypialnia... hmmm...

    Pozdrawiam i życzę milej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. etam za bardzo mnie chwalisz, Rufus to jest gość.
    A ten pokój to pewno sypialnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudności dostałaś! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wspaniałości ! Lecę oglądać blog !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe prezenty!!! Najbardziej urzekła mnie butelka, jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dostałaś słodkości,więc warto czasami wesprzeć w trudnych chwilach,a otrzymasz dar z nawiązką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Iza zaszalała, piękne rzeczy dostałaś, ale jak Cię Haniu znam to za Twoją wrażliwość i bezinteresowność takie dary. A Iza jak zwykle przepiękne rzeczy zrpbiła i przy tym skromna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Och, Ach, Ojej jakie cuda! Wspaniały dar za Twój bezinteresowny odruch serca. Masz rację Iza ma niezwykły talent!
    Pozdrawiam Cię bardzo gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała niespodzianka:))))Gratuluję takiej przyjaciółki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale wspaniałości!!! Buteleczkę już podziwiałam na blogu Izy i zastanawiałam się dla kogo jest przeznaczona... A do tego jeszcze tyle śliczności!!! Figurka kobiety jest niesamowita :-)) Tylko pozazdrościć takiej bratniej duszyczki... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadam tu jeszcze raz. Haniu zapraszam Cię do mnie po odbiór wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń