środa, 15 sierpnia 2012

Filiżanka i talerzyk

Ostatnio wieczorem przysiedziałam troszeczkę i postanowiłam przeglądnąć napewno dobrze wam znane czasopismo "WENA" a w nim zobaczyłam filiżankę i spodeczek . Oj jak mi się zachciało w tym momencie zrobić takie cudo. Była godzina 10 wieczorem ale co mi tam. Wzięłam szydełko, niteczki i fru ruszyłam . Ale pamiętałam o Was moje kochane i od począteczku do końca poprowadzę chętnych do zrobienia takowego kompleciku .Czy to na prezencik czy na ozdobę do kuchni.
 
ZGŁASZAM TĘ PRACE NA
WYZWANIE SZUFLADY
No to jedziemy:))
Do zrobienia tego zestawu użyłam :
--kordonka kremowego czeskiego
--kordonka bordowego cieniowanego czeskiego
--szydełka 1,5mm 
Według tego wzoru  (kwiatuszka),trzeba wykonać 6 motywów i od razu je najlepiej łaczyć ze sobą 
(wzór poniżej)Uwaga inny na łączenie do spodeczka!
Oraz według tego wzoru (kwiatuszka) ,trzeba wykonać następne 6 motywów i łaczyć je ze sobą
 (wzór poniżej)Uwaga inny na łączenie do filiżanki!
 

Tak wygląda kwiatuszek  (żle je poparowałam ale wyszłam z tego kiedy je łączyłam w całość):)

I cały rządeczek

 Zestaw do spodeczka

 Wzór na Spodeczek -widać tu łączenie tak by 2 z 6ciu płatków były w środku
ŚRODEK I DO FILIŻANKI I DO SPODECZKA TAKI SAM




 Wzór na Filiżankę-widać łączenie kwiatuszków tak by 2 płatki z 6 były połączone ze sobą.



 Środeczek
 Góra filiżanki i zmiana koloru
 Obrabiamy kolorem z kwiatuszków albo tym samym
 Tak wygląda góra filiżanki
 I robimy dół
 Doczepiamy dno
 Oto efekt końcowy
 Przed usztywnieniem oczywiście.:)
 Wzór na uszko filiżanki i uszko do mojej filiżanki
 Środeczek spodeczka

 Pierwsze obrobienie talerzyka (kwiatuszków)
 Drugi rządek
 I całość. Spodeczek w całej okazałości
 Usztywniam na talerzyku najmniejszym jaki mam czyli deserowym
 I na kubeczku -choć lepsza byłaby filiżanka bez uszka.
 To już wszystko.Uffff................mam nadzieję ,że chętni którzy skorzystają z mojego toturialu filiżankowego pochwala się swoimi  efektami pracy.

EFEKT KOŃCOWY



Buziaki dla wszystkich.


18 komentarzy:

  1. Śliczna:) Ja robię z tego wzorku, tylko troszkę inaczej, a przede wszystkim mam inny sposób krochmalenia. Jeszcze dziś pokażę taką filiżankę. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna filiżanka! Dziękuję za wzorki, bo nie miałam tego numeru Weny.
    Powodzenia i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Ci wyszła ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Filiżanka jest cudowna!! Ja się na szydełkowaniu nie znam ani troche hihih, wydaje się baaardzo pracochłonne, podziwiam za cierpliwość;)

    OdpowiedzUsuń
  5. stworzylas przesliczny komplecik...dzieki za kursik,teraz wiem na czym usztywniasz filizanke...Haniu wyslalam wiadomosc odnosnie RR...

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplecik. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę kawę! Zadziwiasz mnie, super praca. Zdolniacha z Ciebie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplecik. Niestety szydełko dla mnie to czarna magia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, jakie to śliczne ! Cudenieczko !

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna filiżanka :) myślę że skorzystam z tego kursiku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam już ten komentarz, nie wiem dlaczego go nie ma.
    Pisałam, że jeżeli masz ochotę to moje filiżanki możesz zobaczyć na
    http://mixrobotkowy.blogspot.com/search/label/szyde%C5%82kowe%20fili%C5%BCanki
    Miłej nocki.

    OdpowiedzUsuń
  12. waw rewelacyjna Haniu:)) cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ to jest cudo! Dzięki za kurs! Dawno nie robiłam szydełkiem, ale chyba się skuszę! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy wiesz koleżanko moja że zostałaś wyróżniona przez Szufladę?
    Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna praca nic dziwnego ze dostałaś wyróżnienie:) gratuluję:) chyba spróbuje taką zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja mama skorzystała z pani tutorialu i zrobiła dwie piękne filiżanki podarowałyśmy je wczoraj babcią. Były zachwycone. Dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie elementy udało mi się połączyć problem miałam z uszkiem czyżby doklejany? super kursik jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń