środa, 1 maja 2013

RELACJA EDYCJI 3 I 4 K.P.T .oraz PODSUMOWANIE WYSŁANIA PACZKI DO MICHAŁA

Spóżniona relacja  tym razem z dwóch odsłon Moich prac -oraz -
dla przypomnienia dodam ,że wszystkie stworzone przez Nasz Klub prace w tej edycji przekazujemy na Akcję charytatywną by pomóc Michałowi w zakupie protezy nogi.Więcej o tym szlachetnym celu możecie przeczytać
Tak więc w tym poście również podsumowanie wysłanej paczki z naszymi wykonanymi pracami do Szkoły w Słupsku 
by pomóc 
MICHAŁOWI
Witam was bardzo serdecznie wiem ,że mam duże opóżnienie, a Wy na pewno nie możecie doczekać się kolejnej odsłony powstałych przeze mnie prac w Naszym 
KLUBIE PRZYDASIOWEJ TWÓRCZOŚCI
Już nie przedłużam .
EDYCJA 3
Oto otrzymane przydasie z zapożyczonym zdjęciem od Beatki zestawu startowego:)
 a takie rzeczy wyszły z pod moich rączek:
 LALA SZYTA RĘCZNIE
JEST WIELKOŚCI 30CM/19CM

JEJ UBRANKO SKŁADA SIĘ ZE SPODENEK I BLUZECZKI
TYŁ LALI


 ŁAPKI KUCHENNE


I TRZY BRANSOLETKI REGULOWANE 


TRZY RAZEM ŁĄCZONE BRANSOLETKI

i resztki które na pewno jeszcze wykorzystam

Koniecznie sprawdzcie co przygotowały z tego zestawu i z zestawu 4 tego dziewczyny z Teamu K.P.T.
BEATY
EWY
a  stworzyły na pewno cuuuudowne rzeczy:))) 
Sami to sprawdżcie.
A tak wyglądał zestaw startowy
EDYCJI 4(Beatko mam nadzieję ,że nie będziesz miała mi za złe że pożyczyłam twoje zdjęcie:))
no i moje skromne prace
Woreczki na prezenciki lub upominki 

 Można zawiązać je z boku woreczka bądż po włożeniu upominku zawiązać przez całość woreczka
 Dwa zeszyty na ważne zapiski
Oprawka niebieska
Tył
Środek
Oprawka czerwona
 Tył
 I środek
A z resztek kwiatuszki które wykorzystam do innego projektu
 Pozostałe resztki które z pewnością jeszcze wykorzystam
 A Wraz z Przydasiami
od
 Ewy
otrzymałam te wspaniałe kosmetyczki
 jedna większa oczywiście tak dopracowana ,że po prostu aż Boska
 I dwie mniejsze ta poniżej zarezerwowana przez Kingusię
 No i moja która noszę w torebce codziennie a w niej mój niezbędnik tabletkowy na bóle głowy:)
I od środka no popatrzcie jak Ewa wspaniale dopracowuje każdy najmniejszy szczegół z niesamowitą  precyzją 
Bardzo ci Ewuś obie dziękujemy .
Mam nadzieję ,że Was nie zanudziłam. Buziaki .
A oto podsumowanie wysłanej paczki do Słupska .
Przede wszystkim poszły wszystkie prace - z ostatnich 4 miesięcy -naszego Klubu Przydasiowej Twórczości -które stworzyłyśmy
Ja, Ewa,Beata i Magda
(wszystkie dodatkowo dodałyśmy jeszcze od siebie jakieś prace.)
Prace swoje również przekazały za moim pośrednictwem takie wspaniałe Anioły jak:
Pani Helena Szary,Pani Renata Drabina,Grażyna Maciaszczyk,
Wiola Grzeżułka
  oto zdjęcia:








I kartki o których pisałam 
TUTAJ
wykonała moja córka Kinga



Spakowane do dwóch ogromnych kartonów

 DOSZŁY CAŁO I ZDROWO .
DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ,KTÓRZY WŁĄCZYLI SIĘ DO TEJ AKCJI  KTÓRZY UMIEŚCILI BANER MICHAŁA NA SWOIM BLOGU I WSZYSTKICH,KTÓRZY CHCIELIBY JESZCZE SIĘ WŁĄCZYĆ DO AKCJI SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z TEMATEM POMOCY DLA MICHAŁA
""PODARUJ RĘKODZIEŁO""
 TUTAJ 
Buziaki moi kochani.
Ps.Wyniki wyszły wszystkie dobrze .Dziękuję Ci Boże.  I Wszystkim którzy byli w tej trudnej chwili dla Mnie przy mnie :)))

7 komentarzy:

  1. Aniu cieszę się że wyniki wyszły dobrze życzę Ci żebyś już nigdy nie musiała przez takie coś przechodzić,woreczki z manekinami cudne,pozdrawiam cieplutko.i

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe dzieła na wspaniały cel ! Gratulacje;-)
    I bardzo, bardzo, bardzo się cieszę, z tego "ps." :-) - nie mogło być dziś lepszej wiadomości!
    Wszystkiego dobrego i tylko dobrych chwil!
    pozdrawiam cieplutko z Rybnika;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ogarnęłaś się cudnie z przydasiami ..lalka moje serducho skradła.To ja Ci dziękuję za wszystko co dla mnie kiedyś zrobiłaś..za Twoje wielkie serducho.Teraz to już tylko do przodu ...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala cudna i nawet striptiz zrobiła:) Śliczne rzeczy wszystkie przygotowałyście...Aniołki jesteście!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haniu,bardzo się cieszę.
    Przytulam gorąco,Aniołku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prace, ale woreczki i tak skradły moje serce. Są fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń