piątek, 14 grudnia 2012

Wyniki candy-przesunięte

Przepraszam moi kochani ale muszę przesunąć wyniki Candy do poniedziałku niestety .Pracuję 24H na dobę i brakuje mi czasu ,do tego praca i normalnie padam na ......... Do tego właśnie wróciłam z pracy jutro o 7 na jarmark i do pracy do 22 giej i rano znowu na jarmark. Uffff potrzebuje wolnego koniecznie bo wszystko daje mi konkretnie w dupę. Jakby tego było mało mam ropną anginę. Tak więc proszę o zrozumienie. Przesyłam buziaki dla was jak zwykle Anielskie .Do zobaczenia w poniedziałek.

5 komentarzy:

  1. Candy to tylko zabawa... nie ma się co martwić przesunięciem. Życzę szybciutkiego powrotu do zdrowia, i blogowego świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się Haneczko cieplutko , czapka i szalik obowiązkowe a i ciepłe gatki na jarmarku by się przydały. Powodzenia i dużo kupujących Ci życzę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ohh to Ci się napatoczyło choróbsko:( i to jeszcze taka zaganiana jesteś! życzę szybkiego powrotu do zdrówka i urlopu:) no i powodzenia na jarmarku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka, kochana, i udanego jarmarku. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jaja !! wygrałam !!!! aaaaaaaaa bomba:))))))))

    OdpowiedzUsuń