poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Wymianka Kuchenna-podsumowanie

Oj całkiem mi wyleciało z głowy ,że miałam podsumować 
Wymiankę kuchenną, w której brałam ostatnio udział 
Organizatorka była  Bożenka z Anielskich Sekretów.

Moją parą wymiankową była Myszelka
oto co dla niej przygotowałam Ja:


DOWIEDZIAŁAM SIĘ ŻE KUCHNIA AGNIESZKI JEST W JASNYCH KOLORACH USZYŁAM  WIĘC DLA NIEJ TAKI OTO FARTUSZEK + DWIE ŁAPKI DO KUCHNI

 
 SŁOIK MIODU Z MLECZY WŁASNEJ ROBOTY,SŁODKOŚCI
 MAKARON W GWIAZDECZKI ,ZESTAW PRZYPRAW I SERCE -ZAWIESZKA
 ZESTAW SERWETEK ,DREWNIANE POJEMNICZKI NA SÓL I PIEPRZ,ZAWIESZKA PACHNĄCA ZIELONĄ HERBATĄ ORAZ MIARKA FIRMY TUPPERWARE
DO OZDOBY  ZROBIŁAM PĘCZEK RZODKIEWEK:)
 DESECZKA I SZPATUŁKA ZDECOUPAGOWANA Z MOTYWEM KUCHENNYM

WIEM ŻE MÓJ  PREZENT WYMIANKOWY  SPODOBAŁ SIĘ  AGNIESZCE
 CO BARDZO MNIE CIESZY :))


A teraz chwalę się 
Prezentem wymiankowym który otrzymałam od
Zestaw 6 podkładek pod filiżanki,kwiatuszki na ozdobę oraz dwie różyczki szydełkowe
 2 serwetki i ściereczka 2 notesiki 
przydasie i słodkości
 Zestawy kolczyków i brokatowe kleje oraz świecznik z delfinkiem
Dziękuję Agnieszko  bardzo za prezent oraz Bożence za zorganizowanie wymianki

5 komentarzy:

  1. śliczna obustronna wymianka ... i jaka bogata ...
    Wiki a jak tam z wymianką zielono-turkuśną ... do dzisiaj trzeba było ją wysłać ?

    OdpowiedzUsuń
  2. NIE NO MASZ JESZCZE ANIOŁKU JAKIEŚ 5-6 DNI CZASU .DO KOŃCA SIERPNIA PACZKA MA ZNALEŻĆ SIĘ U NASZEJ PARY WYMIANKOWEJ.1 WRZEŚNIA CHWALIMY SIĘ NA BLOGACH.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję udanej wymianki, śliczne prezenty przygotowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać ogromną pracę, jaką włożyłyście w tę wymiankę. Super prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  5. cudności dostałaś no i posłałaś jak zawsze

    OdpowiedzUsuń