piątek, 8 marca 2013

BYĆ KOBIETĄ BYĆ KOBIETĄ RELACJA 6

Moja już 6 Relacja
z
organizowanej przez
 Tafcika
zabawy pod tytułem
 "BYĆ KOBIETĄ BYĆ KOBIETĄ"
Zadaniem głównym było wyjście na spacer by zobaczyć i poczuć
 ZWIASTUN WIOSNY
Na spacer wybrałam się sama ,bo chciałam troszkę porozmyślać ,zastanowić się nad kilkoma sprawami.
Ostatni bardzo dużo się u mnie dzieje.Poza tym ,że jestem chora i z dzieciakami jeżdżę po szpitalach i przychodniach to do tego jestem z tym wszystkim sama .Na szczęście badania Aniołków wyszły na razie dobrze .Dzięki Bogu.Mąż jak wiecie zaczął prace za granicą ,i wszystko na mojej głowie.Ale nie użalam się nad sobą .Szkoda tylko że tyle naraz się ponakładało .Do tego ja coś niedomagam, czeka mnie zabieg ale najpierw jeszcze drugie szczepienie przeciw żółtaczce. Do tego mam spore zaleglości blogowe które już niebawem nadrobię.Obiecuję pokazać wam swoje prace oraz piękne prezenty otrzymane od was oraz wygrane słodkości.
Ale nie o tym chciałam
Mój spacerek był spontaniczny .Poszłam pół godziny wcześniej po syna do szkoły i szłam na około.Oto co przykuło mój wzrok
Pęczek cudnych bielusieńkich przebiśniegów.Jak pomyślę ,że to już prawdziwy koniec zimy to moje serce niesamowicie się raduje sprawiając że jestem szczęśliwa.
Moja Kinga twierdzi że każdy kwiat jest ładny ale ten który pojawi się jako jeden z pierwszych po zimie jest po prostu doskonały.Czy tak jest ? Sama nie wiem.
Jednak nie unika wątpliwości moi kochani ,że czuć w powietrzu te zmianę bo mimo zimnych jeszcze dni i nawet śniegu gdzie nie gdzie to jednak sam fakt pojawiających się ptaków sprawia wiosenną radość budzącego się świata  do życia.
Już niebawem wielkie sprawozdanie z relacji Akcji Charytatywnej dla Michała
oraz
Niesamowite Wypasione jedyne w swoim rodzaju 
CANDY
ZAPRASZAM WSZYSTKICH BARDZO SERDECZNIE.

2 komentarze:

  1. Kinga mądrze to powiedziała "każdy kwiat jest ładny" jakby pod słowo "kwiat" podstawić słowo "kobieta".. a tak mi przyszło do głowy ... rzeczywiście wiosnę czuć.... ze zdrówkiem na pewno bedzie dobrze... solidaryzuję się z Tobą, mnie też zabieg czeka ...

    OdpowiedzUsuń
  2. a nie wiesz czy tam naszyjniki ode mnie dotarły?

    OdpowiedzUsuń